C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Cuti Sekolah Saya Punya
Monday, December 31, 2012 • 9:04 AM • 2 comments


Hello geng and assalamualaikum. Sepanjang cuti sekolah ni nak taw tak apa yang aku buat? Macam2 yang aku buat antaranya makan,tido,online,makan,tido,
online. Haha,mesti tertanya2 kan asal perkataan 'BUKU' takda? Memang normla la dlm kehidupan seorang pelajar,bila cuti persekolahan or cuti semester bermula semua pikiaq nak enjoy ja kan? Haha,macam tu jugak la aku. Bila nak cuti tu mula la buat rancangan katanya cuti ni nak revision habis subjek form 4 ni sebab tahun depan aku SPM. So nak la revision subjek math,perdagangan smpai aku beli buku homework bagai. And lastly buku tu aku main campak je dalam bilik aku yg cantik dan comel tu. Haha, alasannye takda mood and tkda sapa nak ajor den. Helloooo, time cuti la nak enjoy kan? Almaklumlah, tahun form 4 ni kebanyakan student anggap yg tahun ni utk orang puteh cakap apa " HONEYMOON,HONEYMOON" Haha,tapi jangan silap nah aku tak kahwin lagi dewww, ni honeymoon utk lepaskan tension time PMR dulu. Hikhik ;) Ala,biasa la kan. Time cuti ni keja makan 24 jam ye mak jemah sekaliannn. And haritu, 26/12 kitorang sekolah awal. "Eh asal sekolah kau sekolah awal?? Eeee,pelik gila sekolah hanggggg!" Haaa tu ramai kata kat aku yg sekolah aku pelik buat sekolah awal. Well macam pengetua aku yg tersayang cakap "KITA SEKOLAH CEMERLANG SO SEBAB TU KITA SEKOLAH AWAI DARI ORANG LAIN" Fulamakkkk ! For rakyat2 SMK KAMPONG SELAMAT sila bangga okayyy! Haha :D Okay banyak dah aku mengarut ni. Time g sekolah tu memang best la dapat berjumpa dengan ramai kawan. Almaklumlah,nak dekat sebulan ko tak jumpa. Memang gilewww arrr! Haha :D Then cikgu agih2 kan kelas untuk kitorang. And Alhamdulillah aku dapat kelas dgn mmber2 aku wlaupun setengah mmber aku dari form4 elit tak sama dgn kelas aku. Sobsob :( Sedih uollssssssss. Lepas dah dapat kelas tu kitorang disuruh naik ke kelas tu. Ingatkan kelas form 5 tahun ni macam tahun2 lepas la sebab kelas form 5 kami ada di tingkat 2. So ringan la sikit beban senior2 SMKKS ni kan. Maklumlah,dah tua katakooooo :3 Tuptup,bila naik eh jap asal ada kat tingkat atas sekali tingkat form 4 kita dulu. OMG ! Gilaaaa ~ Kami dok tingkat tu lagi,and hanya berpindah ke kelas sebelah saja. Arghhhhhhhhhhhh! Satu fenomena yg tidak ku sngka telah terjadi. Asal pelik bebenorr??? Haha :D Kempunan la nak ringankan beban duduk tingkat 2. Kena la excersie tiap2 hari. Hukhuk :') And moments yg paling aku malu ialah member aku DANIAL yg POYO tu and PUTERA si ULTRAMAN dorang tegur yg aku ni gemuk sikit. Depa kata dulu aku kecik ja, ala kecik2 molek la orang cakap. Lepas2 dari depa kata,tersentap terus. Gila ko tak tersentap! Haha, mula la adegan perang mulut time tu. And last2 aku mengalah, aku kata biasalah orang kuat makan. Haha,jawapan terpaksa taw dakkkkkkk! Wey! Awat kata ku gemuk, time cuti aku kurangkan makan kotttt! Masalah ni ! Anyway,korang semua ada cara untuk kurus tak? SAYA MAHU KURUS! SAYA MAHU KURUS! Haha,ada cara kongsi2 la eay! Hihi,okay sampai sini je. Malam tahun baru nanti aku cuba update blog okayyy. Nantikan kemunculan aku. Hahahahahaha :D


p/s : perasan tak antara tajuk and post aku tak masuk langsung. Tajuk mcm lain tapi post mcm lain. Haha, biaq la. Kesah pulak aku. :3






by achiek Intan :)


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..



Talk to ME;

URL blog not email
Put your link correctly
Harsh word not allowed
Private question not allowed



Lets FOLLOW me;


Daisypath Anniversary tickers



Wanna thissss;

Straight A's SPM (8A)
Own Laptop
Special person in my LIFE
spoting bestie
LESEN moto n kreta
family yg bhagia

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Annivesary with HIM ;)
date : 21/01/14
at: 12am


>> My birthday!
date: 30/10/2013
at: 12am

BLOG ARCHIVE;

  • Istanbul Aku Datang!
  • GOOD LUCK ALL :D
  • 30 October 2012
  • My memories
  • I LOVE MY FRIENDS UNTIL JANNAH :')
  • Happy Eid And Merdeka Day :)
  • The result :)
  • New ! New !
  • Holiday ! Holiday !
  • The LOVE !