C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
My memories
Saturday, October 13, 2012 • 10:26 AM • 0 comments



Assalamualaikum guys. Oke pic di atas tkda kait ape2 pun, Sajo je nak letak. Suka hati le kannn? Haha. Cuti-cuti ni terasa nak post something la pulak. Eh taw tak kite cuti 5 hari. *please jelous xD Ala cuti pon sbb kelas kitorang digunakan for PMR. Kalau tk dibagi cuti tu,kami semua nak study kat mana? Atas bumbung sekolah? Toilet? Hahaha,tak nak aku. Okay habis mengarut kat part tu, tengok title kat atas tu. Yeah! That is memories. Tetiba semalam teringat pulak dekat someone ni. Actually, smalam ttba GEDIK-GEDIK tweet ngn dia n teringat kenangan aku ngn dia dulu2. Nak taw sapa? Jeng jeng jeng! Japgi aku bagitau okay? Sbar separuh dari iman taw! Hahaha. Actually,aku rindu kenangan aku ngn dia time dulu2. Ohhhh ! Sumpah sweet! Tiap kali OTP dgn dia dulu dia suka usik2,buat lawak n macam2 lagi la. *wipe tears :') Kadang2 dlm kelas dia slalu buat muka habis comel ar if aku tengah sedih or what. Wlpun dulu hbungan aku dgn dia mak abah aku tak suka, but time tu aku SABAR ja. Sayang punya pasal kannn. Hahaha :D Bila pikir balik time dulu lawak pun ada. Snggup kata nak g kedai kat mak semata-mata nk jumpa dia. Tengok muka pun jadilah asalkan dapat jumpa. Hikhokk :p Dalam sweet2 kitorang last2 ada jugak yg sour jadi. Aku dapat taw dia ade org ke 3 which is pmpuan tu satu form ngn aku n sebelah kelas aku ja. What the *tuuuuuuuuuuttttt ! Ya allah,time tu Allah ja taw betapa sakit peritnya dalam ni. Tapi sakit ka or what aku sayang lagi kat dia. Time tu rasa berat gila nak lepas dia,smpai aku 'teriak' gila-gila ar. Haih, memang bodoh gila aku time tu. Hahaha. Biasa la baru form2 time tu,muda lagi. Tak taw pikaq apa lagi time tu. Tapi kalau dh syg,berat woooo nak lepas. Nak dekat setahun relationship ni gila kau nak lepass? Payah beb! But now? Aku dh rela lepaskan dia,wlpun kisah aku dgn dia dh berzaman berlalu. But aku akan still sygkan dia n rindukan dia sebagai kawan aku. Sekarang dia dh stay dekat Johor which is tempat tinggal dia dulu. And now aku dh lost contact dgn dia. Kalau nk contact apa2 pun, just tweet and ber-FB jewww. *okay sedih! Dulu dia selalu dengar problem2 aku and now dah takleh dah. Dah tkda dah seorang kawan lelaki yg setia dengar and sharing masalah sama2. Okay for you, awak memang dah tahu kan saya still sayang awak sbb saya dah pernah luahkan semua tu dulu. I hope you can take care yourself. Jaga diri awak baik2 okay. Kite tknak awak jadi seteruk dulu time kita tengah gaduh or what. Awak snggup ambik benda yg bukan2 sebab nak hilangkan tension awak. Please dont do that my dear because i LOVE you. Saya tknak sesuatu yg buruk jadi dekat awak. Okayy? Hope you'll read this ya. 


For you dear,
Nor Azrin Shah Bin Nordin




                          Sincerely,
-Achiek intan-


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..



Talk to ME;

URL blog not email
Put your link correctly
Harsh word not allowed
Private question not allowed



Lets FOLLOW me;


Daisypath Anniversary tickers



Wanna thissss;

Straight A's SPM (8A)
Own Laptop
Special person in my LIFE
spoting bestie
LESEN moto n kreta
family yg bhagia

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Annivesary with HIM ;)
date : 21/01/14
at: 12am


>> My birthday!
date: 30/10/2013
at: 12am

BLOG ARCHIVE;

  • I LOVE MY FRIENDS UNTIL JANNAH :')
  • Happy Eid And Merdeka Day :)
  • The result :)
  • New ! New !
  • Holiday ! Holiday !
  • The LOVE !
  • S.A.H.A.B.A.T
  • Lovely SUNDAY
  • Result UP 1 :(
  • sayang korang SAHABAT ! :)