C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
sayang korang SAHABAT ! :)
Saturday, March 24, 2012 • 12:47 PM • 0 comments




Assalamualaikumm .. lame sgt dh tak update blog rightt ? Malass pnya pasal lorr ! hehe xD Anywy kali ni acik nk crita psal the best and best frens acik . Dorang ni lha sgala2 lam hidup acik . Wlaupn penah gaduh, but they are still me frens forev

er okee . Want to see them ?? Yeah ! dorng ni cute,cntik n mcam2 lgii la !! . heheheh
e :)

|
|
|
|
|
V




me n them (along melia , adeq yana n angah nadia)

n the last ...

|
|
||
|
V


me n adeq yana

n the last2 sekalii . rndu gilaa larh kat dua org budak comey nii . dh lame sgtt tak jumpa dorng . dh 4tahun tk jumpa. me love u n miss u atin n kak yong .

|
|
|
|

ni atien . sayang sgt kat ag taw . :)




n the last budakk yg comeyyy gila niii . kakyong ! always miss u ! :)


#Hope korang jgn lupa achik yaa ! aku sntiasa akn ingt ampa smpai bila2 pon :D








PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..



Talk to ME;

URL blog not email
Put your link correctly
Harsh word not allowed
Private question not allowed



Lets FOLLOW me;


Daisypath Anniversary tickers



Wanna thissss;

Straight A's SPM (8A)
Own Laptop
Special person in my LIFE
spoting bestie
LESEN moto n kreta
family yg bhagia

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Annivesary with HIM ;)
date : 21/01/14
at: 12am


>> My birthday!
date: 30/10/2013
at: 12am

BLOG ARCHIVE;

  • Hey Saya sayang awakk taw tak !
  • Mata sakitt !
  • It's time to forget u :')
  • my bestie :D
  • THE OWNERS :)
  • LAST SCHOOL HOLIDAY T_T
  • ermm :(
  • #wordless monday
  • my stories :( i still love him *****
  • my best frens :)