C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
It's time to forget u :')
Tuesday, February 7, 2012 • 5:58 PM • 0 comments
Sudah smpai masa aku lupakann kau sayang . Aku buatt mcm ni sebab aku sayangkan kau .Sebelum aku lupakann kau , satu je aku nak kau tahu . Aku sayang sgt2 kat kau. Thanx sbb dulu ang pernah bhgiaa kann kau . Aku sedar aku mmg takk layak utk kau kann ? :( Aku mintak maaf sebab selama ni aku lngsung takk tgur kau katt FB . Aku taknak gnggu kebahagian kau . Aku taknak kau rasa yg aku ni msih nak kan kau .Walaupon berat sgt aku nakk lepaskan kau tpi semua ni aku wat secara terpksa . Kenangn kita masa tahun lepass aku akan buang semua dlm pikiran aku . Barang2 yg kau bgikat aku aku akann simpan jauh2 . Aku harapp sgt kau ada duduk jauh kat sana kau dapat kbhgian yang kau nak selama ni . Walaupn sebelum ni kau kapel ngn aku sekadar main2, tapi aku anggap semua tu dh nasib aku . Kau penah ckp yg kitaa ada jodoh , sbb apa yg kau ada aku pon ada . Tapi aku rasaa takk . Kita mmg takda jodoh kann . Aku doakann kau bhgia . Aku takmau hati kau skit lagi lepass ni . Lastly , aku nak sgt2 kau berubah mcm dulu . Sekarang kau byk sgt berubah . Dulu kau baikk2 sgt , Okay , aku nak aku taw walaupon aku bencii kau , syang aku kat kau takk pernah ilang . :') Hope kau baca apa yg aku tuliss ni :;)




PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..



Talk to ME;

URL blog not email
Put your link correctly
Harsh word not allowed
Private question not allowed



Lets FOLLOW me;


Daisypath Anniversary tickers



Wanna thissss;

Straight A's SPM (8A)
Own Laptop
Special person in my LIFE
spoting bestie
LESEN moto n kreta
family yg bhagia

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Annivesary with HIM ;)
date : 21/01/14
at: 12am


>> My birthday!
date: 30/10/2013
at: 12am

BLOG ARCHIVE;

  • my bestie :D
  • THE OWNERS :)
  • LAST SCHOOL HOLIDAY T_T
  • ermm :(
  • #wordless monday
  • my stories :( i still love him *****
  • my best frens :)