C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
Istanbul Aku Datang!
Tuesday, December 4, 2012 • 10:44 AM • 0 comments

Hello guys and assalamualaikum! Okay sekarang korang try tengok tajuk atas tu. Korang mesti tau kan filem tu. Yeah! That's Istanbul Aku Datang! Okay sincerely dua tiga menjak ni aku dah gilakan filem ni tau. Haritu hangout dengan liyana and kitorang hajat nak tgok filem ni and elok smpai je kat cinema tgok2 kitorang dh terlewat setengah jam. Filem ni start pukul 11.30 and kitorang smpai kat tempat cinema tu pukul 12. Ya Allah time tu kitorang macam "Ni hang punya pasal la nak makan KFC la McD la, tengok dh terlepas dah nak tgok" Haaa! Pakat salahkan diri sendiri. Lastly, yana decided nak tengok filem Paranormal Activites 4. Dia cakap dia tak pernah lagi tengok cerita hantu kat wayang. Kononnya time tu pikir filem tu best gilaaa ar sebab seram. Then kitorang beli tiket and masuk dalam panggung tu. Elok la kita masuk pun wayang tu da start setengah jam ja and kitorang masuk main duduk jew. Tak tengok dah no seat berapa main hantam saja. Haha, maklumlah penakut dua dua orang. Takut time kami tengah cari seat tengok2 kat layar tu ada HANTU. Wooo~ Takmau takmau! And yg paling mengejutkan kami, dalam panggung tu ada 4 orang ja. Whatt the *** !! Pelik jugak, and dalam otak ni aku terpikir cnform crita ni tak best punya. Kalau tak asal sikit sangat orang??? Then bila tengok je filem tu ternyata memang MEMBOSANKANNN!! Erghhhh~ Rugi g beli tiket tu. And yana kata kan best kita ambik tiket Istanbul Aku Datang tu. Arghhhh! Time tu tak leh nak kata apa dah la. Bila bosan ha mula la buat perangai 'campeqa'. Kaki letak atas seat orang depan la, tendang2 seat orang depan la. Hahaha! And lepas tu kitorang shopping and balik. 2 hari kemudian, aku buka laptop and paling mengejutkan aku ada orang upload filem Istanbul Aku Datang bebbbbb! Waaaa! Melompat aku atas katil !!!! Apa lagi tak kan nak tunggu je kan? Buka and mula lah filem Istanbul Aku Datang tu. Ya Allah memang best gileewwww ar! Smpai muka jadi macam ni.


Haha! Memang best la filem ni. Filem ni mengajar aku apa erti cinta sebenar. And ada jugak moral of the story. Moral of the story is sebagai perempuan kita tak boleh mempercayai orag kerana kita akan mudah ditipu. Okay tu Beto Kushairy yg cakap. Haha! Entah betul ke tidak aku eja nama dia. Main hantam sajaaa! Okayy and now Istanbul Aku Dah Datang babyyyy! Hahaha :3 Okay guys nak OUT nak tengok balik filem ni. Seriously, tak bosan doe tengok filem ni. Okay guys! Have a nice day yeah! 


Arggghhh! Sweet gile dorang!!!!



by Achiek :)




PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..



Talk to ME;

URL blog not email
Put your link correctly
Harsh word not allowed
Private question not allowed



Lets FOLLOW me;


Daisypath Anniversary tickers



Wanna thissss;

Straight A's SPM (8A)
Own Laptop
Special person in my LIFE
spoting bestie
LESEN moto n kreta
family yg bhagia

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Annivesary with HIM ;)
date : 21/01/14
at: 12am


>> My birthday!
date: 30/10/2013
at: 12am

BLOG ARCHIVE;

  • GOOD LUCK ALL :D
  • 30 October 2012
  • My memories
  • I LOVE MY FRIENDS UNTIL JANNAH :')
  • Happy Eid And Merdeka Day :)
  • The result :)
  • New ! New !
  • Holiday ! Holiday !
  • The LOVE !
  • S.A.H.A.B.A.T