C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
GOOD LUCK ALL :D
Saturday, November 3, 2012 • 1:22 PM • 0 comments

Hey assalamualaikum. How are you? Sihat ke tidak? Hope sihat la yeww. Okayy semalam dh hajat nak post something kat blog ni. Tuptup mak ajak keluar g Jusco Bandar Perda for dinner. Nak bwak laptop malas la pulak. Ingat kalau balik awai boleh la nk update sat. Tngok2 smpai rumah dh pukul 1 lebih. Dengan mengantok semua memang dah tak boleh tahan tengok bantal yang empuk lagi sedap tu. Haha :D Anyway sbenarnya kita nak ucapkan a big of GOOD LUCK for SPM candidates. Okay mnggu depan korang yg amik SPM dh start exam kan? So do the best yawwww. Muntahkan segala ilmu yg korang belajar selama ni okayy? *bak kata cikgu aku laaa~ Lalalala :3 Okay second, aku nak wish kat bbrapa org yg aku pnah anggap dorang special dalam hidup aku. :') But now aku n diorang just membe jeww. Sokay la kannn? Kawan pun special what? :D Okay tengok bawah ni.



Okay pic atas ni nama dia Muhammad Aris Akmal. Dulu dia pernah jadi org yg special dlm hidup aku time bulan 9 aritu. I mean Boyfrienda laa. But tk tahan lama pun, just untuk seminggu. Haha. Time tu aku n dia just couple main2 je bukan nye serious punnnsss! Haha. Tapi tu smua tk penting. What important is good luck for your SPM okayy? DO the best for your future :*


Okay yg ni nama dia Wan Asyraf. Baru je kenal minggu lepas. Hampir2 nak couple dengan dia tuptup taw yang dia ni just CRUSH je. Just main2 jugak. Haish! Ape la asyik dpt yg player jewkk. Haha :D Btw good luck for your exam too. Hope do the best to get a big result yaa? :) And satu lgi thank you taw CRUSH kite. Haha :D Bgia la dlam dua hari. Tpi tk marah pun. Alaa bukan kahwin lgi btul tak? Kalau khwin mau aku tak marah? Baling periuk belangga kat hangg! Haha. Anyway good luck again :)


And the last is budak gelong ni Muhd Ameer Zharfan. Okay kenal dia lama jugak la dri bulan 2 aritu kalau tk silap. Pernah jdi special person in my life and now just friends with him. Actually dia ni sportingg gila bangang la. Nickname aku bgi kat dia is Pakcik. Haha. DIa tk marah pnggil dia pakcik and dia lgi suka ada la. Penah OTP dulu dgn dia, dia pun gelar diri dia pakcik. Oh how so sweet time tuu. And now we are just BFF. Aku pun dh anggap dia macam abang aku sendiri. One thing is, dlam exam nnti jangan main2 jawab pulak yeww. Be serious taww. Hope you get a best result for SPM. Good luck and Good luck! :D


Okay habis dah crita pasal depa2 semua ni. Kepada calon SPM kat luar sana trmsuk abang aku sendiri Mohd Aqil Irwan (SMKAAI) good luck okay. Doa saya akan sentiasa mengiringi kejayaan anda semua. By the way, setakat ni saja. Ada masa aku update lgi okayy. Ohh trlupa jgn lupa doakan aku sekali okay. Final exam tk habis lgi ni. Hehe :) Sayonara and Assalamualaikumm :)


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..



Talk to ME;

URL blog not email
Put your link correctly
Harsh word not allowed
Private question not allowed



Lets FOLLOW me;


Daisypath Anniversary tickers



Wanna thissss;

Straight A's SPM (8A)
Own Laptop
Special person in my LIFE
spoting bestie
LESEN moto n kreta
family yg bhagia

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> Annivesary with HIM ;)
date : 21/01/14
at: 12am


>> My birthday!
date: 30/10/2013
at: 12am

BLOG ARCHIVE;

  • 30 October 2012
  • My memories
  • I LOVE MY FRIENDS UNTIL JANNAH :')
  • Happy Eid And Merdeka Day :)
  • The result :)
  • New ! New !
  • Holiday ! Holiday !
  • The LOVE !
  • S.A.H.A.B.A.T
  • Lovely SUNDAY